Saturday, December 25, 2010

2010 belum habis lagi

assalamualaikum..

haha walaupun tahun 2010 belum pun habis lagi.. ada lebih kurang 6 hari lagi baru nak cecah januari 2011.. tapi saya nak cepat-cepat buat entri sum up of 2010.. huu~

sebenarnya saya kurang sehat.. a bit fever.. flu dan batuk yang dahsyat.. serasa saya dah dekat nak sebulan lebih saya batuk.. since merapi erupted hari tu.. actually saya yang gatal-gatal pergi bersihkan abu-abu merapi yang ada kat luar rumah, walaupun dah ditegah encek suami, tu lah degil .. lepas tu sampai ke la ni ta henti-henti saya batuk.. dah macam-macam obat saya telan.. jumpa dokter pun dah.. tapi still belum elok lagi.. husband saya pun dah mula rasa tak sedap badan macam nak demam dan sakit tekak.. ye lah cuaca kat sini pun tak menentu sejak merapi meletup hari tu.. kadang sejukkk banget.. kadang panasss banget.. risau pulak saya.. dah lah isnin ni kami dah mula nak berperang untuk final exam.. doakan kesihatan kami ya.. :)

urm~ tiba2 rasa tak sedap badan pulak.. saya dekat cc ni sebenarnya.. bau asap rokok kuatlah pulak.. padahal saya dekat non-smoking area..

tunggu next post lah nampaknye ye
mungkin saya akan letak gambar sepanjang tahun 2010 ni :)

sekian sahaja
jazakumullah khaira

0 who cares: