Saturday, March 28, 2009

EARTH HOUR !!!!


assalamualaikum

urmm~ rasanya kebanyakan dari korang semua dah tahu kan pasal earth hour ni..
kalau tatau lagik sila la google ke apa ke
saya malas nak explain pepanjang lebar kat sini
pon malas nak letak link earth hour tu kat post ni
lalalalalala

tadi bace status member kat facebook..
"tutup lampu, tapi on laptop n charge enpon kat laptop"
lebey kurang camtu la ayat dia..
ahahaha~ sama betul pikiran..
memang tu la yang saya dok rancang2 dari hari saya register earth hour ni..
hikhik..
wat ever

agak mengong2 sekarang n tensen pon ada
terlampau manyak benda yang nak kena fikir..


saya semacam nak tulis manyak benda
tapi postp0ne dulu la ye
tetiba rasa poyo plak sebabnya dekat previous post saya btau maybe tgu 2 minggu baru
nak buat entry baru..
well.. nak wat camne...
una la katakan


okey2.. st0p merepek..
s0o sama2 la kita melaksanakan pr0gram earth hour ni ya..
sh0w our careness
"we have only one earth"


sekian sahaja


jazakumullah khaira



pesan saya 1: maybe akan ada entry kedua kejap lagik lepas saya bergelap selama satu jam ye..
huhuhuu~ ta puas menconteng2
pesan saya 2: urmm~ kamu kamu kamu tam0 pelik okeyh.. saya memang akan bergelap
mengikut waktu di jogja ni la.. s0o bila saya baru nak mula bergelap pkul 8.30
nanti, kekawan kat malaysia dah p0n terang benderang balik sebab dah pkul 9.30
kan beza sejam

0 who cares: