Wednesday, February 4, 2009

jawab tagged dari syidex

assalamualaikum...

sekarang ni tetiba rase nak jawab tagged syidex.. hikhik..
lame simpan, jadik pekasam pon.. hahahaa~

ok, lets begin!!

#1 describe 10 things about the person who tagged you.

1) nama bliau nur syahidah binti othman( betol kan syidex??)
2) bliau merupakan my classmate time darjah 6 kat abim
3) juga satu matrix ngan saya kat kmns..
4) i think her level confident adalah sgt tinggi
5) skang study kat ump
6) high taste
7) she is joining senandika club kat ump
8) talkative.. hikhiik..tamo marah tau!!
9) urmm~ ape lagik ek syidex?
10)ape2 aje.. hahaha





#2 describe 10 things about you.

1) saya husna zainal
2) husna= baik.. so0o saya baik lah kn?kn??
3) i love red.. tp tatau nape cam TERsuka pink skit2
4) saya sgt suka no 8.. mgkin sbb lahir on august kot..
5) luv t0 eat
6) p0n talkative
7) suka sangat ngan kuceng..
8) chocolate is a must
9) senang nanges
10) unpredictable


#3 - At the end, you need to choose 10 people to be tagged and list their names.

saya tam0 tagg sesape... okeyh??

tu je kot....hehe

skian sahaje untuk sekarang jap ag nk jawab tagged org laen plak

jazakumullah khaira

0 who cares: