Wednesday, February 18, 2009

menjawabnya dengan tahap bas maju

telah diTagg oleh qish.. kenal time raya aritu.. sama2 ta balek.. then, baru tau yang kami satu matrik dulu.. hikhik.... berkurun suda ku simpan tagged neh.. ta post2 je.. okeyh, now here we g0!!

the rules are: Use a search engine to search the answers to the questions. Then you must choose a picture in the first page of the results, and post it as your answer. After that tag 6 other people.

1. I am a



baik...
ade ke sume pon bagi gamba janda baik, pahang... muahahah~ yg penting aku bukan janda laa.. una baek ye.. ngeee~

2. I want to go here


mekah...
rindu sangat.. walaupun 4 taon dulu dah pergi, tapi rase macam semalam je baru buat tawaf wida'... sangat bahgia kat sana

3. Favourite place

memang favret sangat nih..kalo la ade umah coklat yang penuh ngan coklat.. oho0o0o.. enak buanget... lalalalala




4. Favourite colour
i love RED!!! same la qish

5. Favourite food

mi kungfu..tapi kenapa huduh sangat pic yg ade neh.. mi kungfu fvretku sangat2 menyelerakan laaa

6. Favourite drink
oho0o0o.. i really luv u la cappucin0.. i fall f0r u.. muahahaha~

7. My school
mrsm batu pahat... lalalala.... windu la plak..

8. Favourite story...
the lake house
even ni cite lame.. but sgt suka la plot cite ni.. walopon ade merepek skit2.. eyh.. manyak

9. Born in

toh medical centre seremban.. tade la plak gambo.. hahaha

10. My hobby...


oopss.. jangan salah anggap.. my hobby is reading okeyh.. not dating... ngeee~

11. Live in seremban ...


12. I wish for a...




peace
everywhere and anywhere.. sekarang kat malaysia pon dah ta tenteram



sekian sahaja..

jazakumullah khaira

pesan saya 1: post pertama sejak balik ke jogja semula
pesan saya 2: sangat malas meng'update
pesan saya 3: ta perlu rajen untuk perkara yang kurang berfaedah.. kan.kan??
pesan saya 4: member2 mrsm saya saje yang tau betapa majunyaaaaaa~ bas maju ituuu.. urmm
tatau la still ade lagik ta bas itu?? ngee~

0 who cares: